21 Mayıs 2011 Cumartesi

SSK Gecikme Zammi Hesaplama

Bilindigi SSK tahsil edilecek tutarlar tam tarihinde edilmedigi taktirde bir gecikme zammi uygulamaktadir. Elbette insanlik hali tam vaktinde yetistiremeye biliriz. Yada geç yatira biliriz bu ücretleri. Ben geciktim ama ne kadar SSK Gecikme Zammi ödeyecegimi bilmiyorum ve merak ediyorum diyorsunuz. Asagida SSK’nin Gecikme Zammi Hesaplamasini nasil yapacaginizi anlatacagiz.



Öncelikle buradan (http://app2.sgk.gov.tr/geczam/) siteye giris yapmalisiniz. Karsiniza gelen ekran SSK Gecikme Zammi Hesaplama sistemidir. Burada borç durumunuzu sorgulama imkaniniz vardir. Karsiniza gelen ekrandan tarihi seçerek, borç dönemlerine göre borç tutarlarini ve ayni zamanda gecikme zammini ögrene bilirsiniz. Kesinlikle tarihleri düzgün bir sekilde girdiginizden emin olunuz. Çünkü bazen yanlis girilmeler sonucunda neden ben SSK Gecikme Zammini fazla ödedim diyenler oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder